Норії (ковшовий елеватор)

  • dfgdfg
  • dfgdfg
  • dfgdfg
  • dfgdfg
  • dfgdfg
  • dfgdfg
  • dfgdfg

Типові технічні характеристики норій від БК "ВИМАЛСПЕЦБУД":

  • продуктивність норії визначає замовник, в залежності від потреб виробництва вона встановлюється в межах від 5 до 1200 т/год;
  • показники швидкості руху тіхохідних ковшів норії до 1,25 м/с;
  • показники швидкості руху швидкохідних ковшів норії до 4 м/с;
  • висота підйому продукту обмежується до 75 м;
  • додаткова комплектація оглядовими площадками, металевими сходами з захисною огорожею;

 

Норія - транспортний засіб для переміщення рідин або сипучих, гранульованих матеріалів системою ковшів, що закріплені через певні проміжкі на колесі, безкінечній стрічці, ланцюгу або канатах. У літературі можна зустріти назву ковшовий елеватор, який є по суті стрічковим або ланцюговим конвеєром із закріпленими на ньому ковшами.

Ковшові елеватори слугують для вертикального і круто нахиленого переміщення сипучих, дрібно кусковий і дрібно штучних вантажів за допомогою ковшів, які розміщені на гибкому тяговому органі. При наклонному переміщенні кут до горизонту складає більше 750.

Сьогодні норії широко застосовуються в аграрній, будівельній, склокерамічній, металургійній, хімічній, гірничодобувній та інших галузях промисловості. Ними переважно транспортують сипкі матеріали: зерно, пісок, вугілля, торф, борошно, харчові продукти, комбікорми.

Класифікація норій (ковшових елеваторів)

  • по направленню транспортування (вертикальні і нахилені);
  • по типу тягового органу (стрічкові, одно ланцюгові, двохланцюгові);
  • за типом ковшів (з глибокими, дрібними і чешуйчатими ковшами);
  • по розміщенню ковшів (з розставленими і зімкнутими ковшами);
  • по характеру завантаження (зачерпуючі елеватори і з засипкою безпосередньо в ковші);
  • по швидкості руху і характеру розвантаження (швидкохідні з центр обіжним розвантаженням і тихохідні з самотічним розвантаженням).

Як влаштована норія від БК "ВИМАЛСПЕЦБУД"?

Ковшова норія – це проста конструкція, оснащена гнучкою тягою (стрічкою або ланцюгом) з закріпленими на ній вантажно несучими елементами (ковшами). До складу входять:

  • Головка. Основні частини – основа, мала і велика кришки.
  • Основа. Виконана у вигляді зварної конструкції на якій закріплені привід і барабан. Також на основі передбачені фланці для з’єднання з норійними трубами і спеціальні отвори, через які здійснюється вивід транспортуючої сировини. А регульований шибер відповідає за те, щоб не відбувалося зворотного висипу матеріалу при розвантаженні ковшів.
  • Мала і велика кришки. Захищають і направляють рух розвантажувати сировини на етапі огибання приводного барабана стрічкою.
  • Взриворозрядні пристрої. Передбачені для усунення причин, які можуть призвести до вибуху (наприклад, в силу високої концентрації пилу в норійних трубах). Вони в кількості двох комплектів розташовуються трохи нижче головки для конструкцій висотою не більше 36 метрів. Для більш високих норий використовується 4 комплекти пристроїв – половина нижче головки, друга половина незначно вище черевика.
  • Черевик. Елемент до складу якого входять стінки, кришки, опори, люк, шток і шибер (все це збирається в єдиний корпус). Усередині встановлюється барабан (за допомогою вертикальних штоків), який відповідає за натяжку стрічки. Для створення і регулювання необхідної сили натягу утримують штоки закріплюються гвинтами. Отвори в корпусі черевика (вгорі) необхідні в якості з’єднання з трубами.
  • Секції (норійні труби). Вони з’єднують черевик з головкою. Використовуються в конструкції в якості захисту центрального механізму – ковшів на стрічці.
  • Стрічка. У конструкції огинає обидва барабана (натяжна і приводний) і служить тяговим і грузонесущим елементом.
  • Ковші. Закріплюються на стрічці з певним (обумовленим технічними характеристиками моделі) кроком за допомогою спеціальних болтів. Установка здійснюється таким чином, що головки кріпильних болтів виявляються з внутрішньої сторони тягової стрічки. Для надійної фіксації, в ковшах передбачено поглиблення, куди повинні бути втоплені болти після міцного закручування.
  • Контрольні прилади. В залежності від побажань і вимог замовника при індивідуальному виготовленні зерновий норії, можуть бути встановлені всі або деякі з цих датчиків: швидкості, підпору, контролю температури підшипників, відключення електроенергії, сходу стрічки, перевантаження ковшів і т.д.

Принцип роботи норій від БК "ВИМАЛСПЕЦБУД"

Старт роботи починається після включення приводу норії. Привід приводить в рух приводний барабан, який починає обертатися. У свою чергу барабан приводить в рух стрічку з закріпленими на ній ковшами. Матеріал, який необхідно транспортувати, через завантажувальну воронку надходить в черевик, де і відбувається його захоплення ковшами. Після чого ковші переносять сировину по вертикалі, піднімаючи його до голівки. У верхній частині стрічка з ковшами огинає приводний барабан і, під дією відцентрової сили, матеріал з ковшів висипається в спеціально передбачену розвантажувальну воронку, яка знаходиться в голівці норії.

Як можна помітити, і пристрій і принцип роботи досить прості, але це не робить норії менш популярними, в порівнянні з іншими видами транспортерів. Варто розуміти, що такі ковшові елеватори прекрасно підходять для всіх видів сипучих продуктів, включаючи зернові, олійні, бобові культури та продукти їх переробки.

Важливо, щоб сировина була легкосипкою і не злежується, тому що в противному випадку буде знижена ефективність роботи норії!

БК "ВИМАЛСПЕЦБУД" виготовляє норії на замовлення, тому Ми готові створити конструкцію під ваші вимоги і технологічні потреби. 

Поради досвідчених спеціалістів БК "ВИМАЛСПЕЦБУД" при виборі норії
Обираючи швидкість норії, не забувайте про травмування продукту (зерна і т.д)

Якщо ваша норія транспортуватиме пшеницю чи, наприклад, працюватиме на комбікормовому виробництві — швидкість переміщення продукту до 3–3,5 м/с буде цілком доцільною.

Якщо ж крім злакових із твердою оболонкою планується переміщення і крихких продуктів, краще зупинитись на швидкості, близькій до 2,4 м/с.

«Захистіть» норію – так вона прослужить довше

Захистити норію від зносу, а значить, і ваші інвестиції у це обладнання, допоможе футерування.

Серед деталей, які радять футерувати обов’язково: точки завантаження та розвантаження продукту — головку норії та завантажувальні патрубки башмака.

Особливу увагу слід приділити деталям, розміщеним у головці за траєкторією руху продукту: вони знаходяться вгорі, їх складно ремонтувати. Протираються першими і дають великий відсоток бою.

Приводний барабан норій також футерують — щоб підвищити зчеплення між ним та норійною стрічкою. Це дозволяє краще передавати крутний момент від приводу.

Обирайте «правильний» ковш

Металеві ковші довговічні, коштують майже як і поліетиленові, не горять, але можуть бути причиною іскроутворення і важчі за пластикові.

Пластикові поліетиленові ковші легші, не схильні до корозії, дбайливіше переміщують продукт за рахунок більшої еластичності пластику. Проте їх твердість під впливом перепадів температури з часом зменшується.

Ковш без гострих кутів і вигинів буде краще розвантажуватися і не матиме значного налипання матеріалу в кутах.

Безпека – понад усе!

Навіть у разі часткової чи поетапної автоматизації елеваторного комплексу автоматизувати безпеку транспортної лінії радять першочергово. Адже на неавтоматизованому елеваторі вона залежить лише від того, чи встигне оператор добігти і зупинити її у випадку збою обладнання.

І ще. Під час переміщення зернових культур завдяки тертю зернин одна об одну утворює­ться багато пилу — він через найменші нещільності виділяє­ться назовні норії. Тож під час монтажу обладнання не варто забувати і про конопачення шпарин — цього вимагають протипожежні й санітарні норми. Також слід обладнати системами аспірації місця найбільшого пилоутворення — башмак та головку.

Комбінація замкнутого простору і займистих, пилоутворювальних матеріалів робить ковшовий елеватор потенційним джерелом пожежі або вибуху. Швидко знизити тиск у разі настання вибухонебезпечної ситуації і попередити руйнування допоможе вибухорозрядна панель. Опційно вона може комплек­туватися вогнегасником — щоб запобігти поширенню вогню і вибухової хвилі в нав­колишній простір.

Ми розташовані в Чернігові, і виробляємо норії (ковшові елеватори) під замовлення, виходячи з вимог замовника в найкоротші терміни за привабливими цінами. Купити норії (ковшові елеватори) виробництва БК "ВИМАЛСПЕЦБУД" Ви можете через оформлення онлайн-заявки або звернувшись по телефону. (Перейти до контактів)

Прикрипіти документ
Очистить